8 december

Data van evenementen of iets dergelijks.
Gebruikers-avatar
senja
BerichtenCOLON 3138
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2006 11:43
WoonplaatsCOLON Midden Nederland

Re: 8 december

Berichtdoor senja » 18 Jan 2012 00:49

Tja de prijzen daar waren echt heel slecht. Ik heb dat veulen toen gezien en dat vond ik zeker geen slechte. Hij was toen wat onder de indruk van hal dat publiek maar dat die slecht liep of was zeer zeker niet. maar ja de mensen zei nu liever van die hoogoptillende benen die als een jekko lopen. Volgende keer van die tuiger ringen omdoen dan tillen ze hun voeten extra hoog op. LOL of mag dat niet haahaahahha

Nee hoor je hengst is mooi opgegroeid maar heb je nu zelf niet eens het gevoel dat je zelf een hengst moet opfokken en groot brengen waar je in geloofd.

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2006 22:22
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 18 Jan 2012 21:41

Nou...als de hengst nog van mij was geweest, was ie vast niet zo ver gekomen. Een bekende naam scheelt natuurlijk toch wel een stukje. Vind het wel jammer dat ik geen mede-eigenaar meer ben, dat was wel leuk geweest.
Ik heb uit dezelfde merrie nog een 2-jarige hengst van Rhodium, denk dat ie nog beter is, dus als je wilt... :lol:
Stal Muilwijk, hèt adres voor apart gefokte dressuurpaarden

anna42
BerichtenCOLON 29451
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:24

Berichtdoor anna42 » 18 Jan 2012 22:34

Nou...als de hengst nog van mij was geweest, was ie vast niet zo ver gekomen. Een bekende naam scheelt natuurlijk toch wel een stukje

Ze keuren toch een paard en geen naam?
'Eine Warmblutzucht wird den Araber um so eher gebrauchen, je weiter sie vom ihm entfernt ist'! (Landstallmeister Dr. E. Bilke)

Gebruikers-avatar
senja
BerichtenCOLON 3138

Berichtdoor senja » 18 Jan 2012 22:53

Bij het KWPN houden ze wel degelijk rekening met de naam. 8) Zou wel ergens in een site letter staan die wij niet kennen. Ik weet van bepaalde personen dat ze nog niet het beste paard van de wereld gekeurd krijgen omdat ze persona non grata zijn verklaart door een of andere BOBO.

Ik weiger trouwens er tegen te vechten en me te verzetten ik heb gewoon mijn lidmaatschap opgeschort. Mijn veulens worden ergens anders geregistreerd.

Maar Muilwijk waarom ga je dan niet met een hengstenhouder in zee die hem voor je kan voorbrengen. je kan met hem dan gelijk een deal maken over de dekgelden en de dekkingen bij goedkeuring. Je kent er vast wel eentje waarmee je dat zou willen en kunnen doen. TOCH? anders moet je maar mailen ik weet er nog wel een paar goeie niet te grote jongens.

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 19 Jan 2012 22:46

anna42 schreefColon
Nou...als de hengst nog van mij was geweest, was ie vast niet zo ver gekomen. Een bekende naam scheelt natuurlijk toch wel een stukje

Ze keuren toch een paard en geen naam?

Ja, ze keuren wel een paard maar je moet toch wel een beetje naam opgebouwd hebben.
Dat begint ondertussen aardig te lukken maar dan heb je natuurlijk ook nog het bloedlijntje.
Fantast staat nog steeds op het papier in de laatste generatie, en zeg nou zelf...
Wie gaat er mee dekken? Er zijn er zat met betere papieren!
Ik was echt al heel verrast dat ie naar de 2e bezichtiging mocht en nu dus ook naar de veiling.

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 19 Jan 2012 22:48

senja schreefColonBij het KWPN houden ze wel degelijk rekening met de naam. 8) Zou wel ergens in een site letter staan die wij niet kennen. Ik weet van bepaalde personen dat ze nog niet het beste paard van de wereld gekeurd krijgen omdat ze persona non grata zijn verklaart door een of andere BOBO.

Ik weiger trouwens er tegen te vechten en me te verzetten ik heb gewoon mijn lidmaatschap opgeschort. Mijn veulens worden ergens anders geregistreerd.

Maar Muilwijk waarom ga je dan niet met een hengstenhouder in zee die hem voor je kan voorbrengen. je kan met hem dan gelijk een deal maken over de dekgelden en de dekkingen bij goedkeuring. Je kent er vast wel eentje waarmee je dat zou willen en kunnen doen. TOCH? anders moet je maar mailen ik weet er nog wel een paar goeie niet te grote jongens.

Hengstenhouders willen er vooral zelf beter van worden :lol:
Maar, je weet nooit wat ik nog es ga doen.
Eerst dit circus maar es afwachten...

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 02 Feb 2012 19:45

Duimen jullie allemaal mee met mij morgen? :lol:

anna42
BerichtenCOLON 29451
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:24

Berichtdoor anna42 » 02 Feb 2012 20:29

Yep.
'Eine Warmblutzucht wird den Araber um so eher gebrauchen, je weiter sie vom ihm entfernt ist'! (Landstallmeister Dr. E. Bilke)

Gebruikers-avatar
senja
BerichtenCOLON 3138

Berichtdoor senja » 02 Feb 2012 22:59

Tuurlijk Goodluck dat die maar lekker mag gaan morgen :lol:

Gebruikers-avatar
Ulissa
BerichtenCOLON 5750
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2005 13:01

Berichtdoor Ulissa » 03 Feb 2012 00:53

Succes Muilwijk!!

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 05 Feb 2012 11:48

En dat lekkere gaan vergat ie nou juist :-(
Hij is heel veel hengst en had dus overal erg in behalve in z'n werk.
Als je er zelf bij zou staan zou je um es ff een flinke tik met de zweep verkopen, zo van let op!
Helaas dus geen 3e bezichtiging maar wel verkocht in de KSS.
Gaat naar Zweden naar een GP ruiter, dus dat is niet verkeerd!

sunny
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2011 13:38

Berichtdoor sunny » 05 Feb 2012 13:04

Bijzonder tof als een fokprodukt verkocht is aan een GP ruiter voor een fokker! Daar zou ik heel blij mee zijn!

Gebruikers-avatar
senja
BerichtenCOLON 3138

Berichtdoor senja » 05 Feb 2012 13:41

Kon gisteren de veiling niet live volgen heb ook andere laten zoeken aangezien het op de KWPN site stond aangekondigd. Zoals doen gebruikelijk was er helemaal geen live verbinding te vinden ik heb zelfs nog andere gevraagd om mee te zoeken. Tjonge wat baalde ik als een stekker van dat amateuristische voorkomen. Als het er al was dan was het vinden ervan nagenoeg onmogelijk.

In iedergeval Muilwijk gefeliciteerd met het resultaat nu maar hopen op suc6 voor je fokproduct.

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 05 Feb 2012 20:38

sunny schreefColonBijzonder tof als een fokprodukt verkocht is aan een GP ruiter voor een fokker! Daar zou ik heel blij mee zijn!

Klopt! Dat ben ik ook!
Mijn grootste wens was ook dat ie bij een goede ruiter terecht zou komen.
Het toeval wilde ook nog es dat de koper 2 rijen achter mij zat op de tribune. Meteen dus even kennis gemaakt en e-mailadres uitgewisseld... :lol:

sunny
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2011 13:38

Berichtdoor sunny » 06 Feb 2012 14:15

Dan ben je ook al verzekerd dat je hem wat kan blijven volgen! Beter kan het niet!

Sizzle
BerichtenCOLON 4907
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2007 17:09

Berichtdoor Sizzle » 08 Feb 2012 17:22

Leuk dat hij zo goed terecht komt Muilwijk. Zou ook super zijn als ze contact houden.

Gebruikers-avatar
muilwijk-horses
BerichtenCOLON 2407
CONTACTCOLON

Berichtdoor muilwijk-horses » 08 Feb 2012 22:08

Sizzle schreefColonLeuk dat hij zo goed terecht komt Muilwijk. Zou ook super zijn als ze contact houden.

Daar ga ik wel van uit. Anders had ie z'n emailadres niet gegeven.
Hoeft niet iedere week :lol: maar af en toe es.
Hij trainde nu ook een weekje bij Edward Gal dus wie weet kan ik um zelfs nog es terugzien over een aantal jaar?

Terug naar