Symposium Ruiterfitheid

Data van evenementen of iets dergelijks.
Gebruikers-avatar
BCS
BerichtenCOLON 4700
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2008 14:30

Re: Symposium Ruiterfitheid

Berichtdoor BCS » 09 Mrt 2010 13:17

master schreefColonsorry,maar ik vind dit echt niet kunnen BCS

forumbeheerder, ? wordt dit toegestaan?

Wat precies Master? Heb ik haar ergens uitgescholden voor verwend nest, varken, of weet ik veel allemaal waar Tirza zich schuldig aan maakt?

Ga toch paarden poetsen mens.
Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard.

Oja, en, The reward of a thing well done is to have done it.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2008 19:53

Berichtdoor master » 09 Mrt 2010 13:25

BCS schreefColon

Ga toch paarden poetsen mens.

ook toevallig
was ik net aant doen 8)

vestasiana
BerichtenCOLON 2214
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 14:47

Berichtdoor vestasiana » 09 Mrt 2010 17:26

HappyHorse schreefColonvesta kun je dit soort zaken niet op het enige echte reltopic uitvechten? Iedereen weet wel dat jullie niet met elkaar door één deur kunnen. Ga toch lekker verder met je leven, daar heb je volgens mij veel meer aan.

Een persoonlijke opmerking is misschien, ook al is het nog een keer de enige manier, of eigenlijk al wat keren teveel om te laten voelen dat persoonlijke opmerkingen nou niet zo prettig zijn om te krijgen.
De calvinistische belerende insteek kan ik toch niet laten, helaas!

anna42
BerichtenCOLON 29451
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:24

Berichtdoor anna42 » 09 Mrt 2010 19:19

Als de beheerder vandaag of morgen deze users verwijdert, schreeuwt men weer moord brand. Ze waren zo goed. Dat zijn ze kennelijk ook, maar niet hier en daar gaat het om. :o
'Eine Warmblutzucht wird den Araber um so eher gebrauchen, je weiter sie vom ihm entfernt ist'! (Landstallmeister Dr. E. Bilke)

Gebruikers-avatar
BCS
BerichtenCOLON 4700

Berichtdoor BCS » 10 Mrt 2010 12:44

anna42 schreefColon

Als de beheerder vandaag of morgen deze users verwijderd, schreeuwt men weer moord brand. Ze waren zo goed. Dat zijn ze kennelijk ook, maar niet hier en daar gaat het om. :o

Belachelijk Anna42, Tirza gaat elke keer weer met meerdere gebruikers in de haren. Bovendien gebruikt ze daar steeds meer "scheldwoorden" en zogenaamde "kwetsende opmerkingen" bij... Wat zal haar man diep ongelukkig zijn. Ik heb altijd geleerd dat als je met meerdere mensen problemen hebt, dat je het probleem bij jezelf moet zoeken, niet bij een ander.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2008 19:53

Berichtdoor master » 10 Mrt 2010 12:58

BCS schreefColon Ik heb altijd geleerd dat als je met meerdere mensen problemen hebt, dat je het probleem bij jezelf moet zoeken, niet bij een ander.

:o

Gebruikers-avatar
LaBelette
BerichtenCOLON 3728
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2005 13:00
CONTACTCOLON

Berichtdoor LaBelette » 10 Mrt 2010 16:00

Een hersenspoeltechniekje dat ook in oorlogstijd gebruikt werd om gevangen te breken. Duurt jaren om dit soort ingewoekerde waanzin er weer uit te therapieën. Wantrouw mensen die zulke onzin geloven en prediken. Zij waren/zijn zelf het probleem.
met aangename groet, uw fool for five minutes

Gebruikers-avatar
BCS
BerichtenCOLON 4700

Berichtdoor BCS » 10 Mrt 2010 16:19

master schreefColon
BCS schreefColon Ik heb altijd geleerd dat als je met meerdere mensen problemen hebt, dat je het probleem bij jezelf moet zoeken, niet bij een ander.

Klein stukje openbaring voor jou.

enige-echte-sita

Berichtdoor enige-echte-sita » 11 Mrt 2010 00:51

BCS schreefColon
master schreefColon

Klein stukje openbaring voor jou.

Daar kan ik inderdaad inkomen, er zijn van die types die gillen; "the whole world is against me!!!'" en daarbij snappen ze niet dat ze alles in huis hebben om op een geestelijk onbewoond eiland te zitten en met hun opvattingen elk weldenkend mens over zich heen te krijgen :D

vestasiana
BerichtenCOLON 2214

Berichtdoor vestasiana » 09 Apr 2010 21:33

Vanmiddag was dus het symposium over ruiterfitheid en mede over het omgaan met stress in de sport, daarover was de spreekster Chrissta Laarakkeres, en over de fitheid Lammert Haanstra.

Polly

Berichtdoor Polly » 09 Apr 2010 22:06

En....hoe was het? Wat van opgestoken?

vestasiana
BerichtenCOLON 2214

Berichtdoor vestasiana » 09 Apr 2010 22:16

Polly schreefColonEn....hoe was het? Wat van opgestoken?

Ik ben er niet geweest, ik las alleen op de site van Laarakkers dat Christa gevraagd was om daar vanmiddag over stress in de paardensport te spreken.
Ik had het te laat gelezen en had eigenlijk wel willen weten wat daarover gezegd werd.

Polly

Berichtdoor Polly » 09 Apr 2010 22:30

Oh, okay. Jammer. Ik was wel benieuwd. Ik sprak vorige week een paar studenten die mee zouden helpen bij de organisatie er van. Ik kreeg de indruk dat ze zich zorgen maakten over het aantal bezoekers dat zou komen (dat het tegen zou vallen).
Ze zeiden dat niet met zoveel woorden, maar wekten bij mij sterk de indruk, doordat ze nogal eager waren met hun postertjes verdelen. Was wel mooi om te zien, hoe betrokken ze waren.

vestasiana
BerichtenCOLON 2214

Berichtdoor vestasiana » 11 Apr 2010 16:13

Polly schreefColonOh, okay. Jammer. Ik was wel benieuwd. Ik sprak vorige week een paar studenten die mee zouden helpen bij de organisatie er van. Ik kreeg de indruk dat ze zich zorgen maakten over het aantal bezoekers dat zou komen (dat het tegen zou vallen).
Ze zeiden dat niet met zoveel woorden, maar wekten bij mij sterk de indruk, doordat ze nogal eager waren met hun postertjes verdelen. Was wel mooi om te zien, hoe betrokken ze waren.

Ik denk dat er ook wat weinig ruchtbaarheid aan gegeven wordt in kranen en tijdschriften.
Ik las het ook pas achteraf.

Terug naar