Ela v. zhivago

Wil je je paarden laten beoordelen? Plaats ze hier!
anna42
BerichtenCOLON 29451
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:24

Re: Ela v. zhivago

Berichtdoor anna42 » 02 Sep 2011 23:51

Wat ik binnen het kader van de toelichting nodig vind te plaatsen, bepaal ik zelf wel.
'Eine Warmblutzucht wird den Araber um so eher gebrauchen, je weiter sie vom ihm entfernt ist'! (Landstallmeister Dr. E. Bilke)

floppie
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2010 16:47

Berichtdoor floppie » 03 Sep 2011 06:54

Detour, ik denk dat anna een goede vergelijking wilde laten zien. En dit is wel het extreme er van. Maar wel een hele duidelijke.

detour
BerichtenCOLON 6781
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2007 19:41

Berichtdoor detour » 03 Sep 2011 07:33

Dat is juist het probleem, als de Engels Volbloed in het geding komt moet Anna altijd even ''uithalen'' en dat vind ik subjectief, los van het feit dat hij verder echt de tijd heeft genomen jouw dier objectief te bschrijven. Dis goede vergelijking, nee. Dit gaat nergens over..
Ik vind jouw merrie verder prachtig en wens jou het beste van de wereld met jouw beestje! :D Succes, het lijkt me wijzer als ik dit topic verlaat, doeii!

anna42
BerichtenCOLON 29451

Berichtdoor anna42 » 03 Sep 2011 09:04

Dat lijkt mij ook want wijs want dit soort overtrokken en misplaatste bijdragen voegen weinig aan de inhoud van dit topic toe.
'Eine Warmblutzucht wird den Araber um so eher gebrauchen, je weiter sie vom ihm entfernt ist'! (Landstallmeister Dr. E. Bilke)

anna42
BerichtenCOLON 29451

Berichtdoor anna42 » 03 Sep 2011 09:37

floppie schreefColonDank je wel Anna voor de beoordeling. Ik vind het heel mooi geschreven.
Ook hoe de pluspunten de minpunten kunnen opvangen.
En ze heeft volgens jou dus wel veel pluspunten.
Nu lijkt het me helemaal interessant om met haar naar de keuring te gaan.
Ik weet verder nog niet wat ik met haar ga doen.
Maar mocht ik er een veulen bij willen is dat dus ook goed mogelijk.
Ik zal dan eerst goed moeten uitzoeken wat voor hengst er bij past.
Maar ik vind het enorm fijn dat je dit hebt willen schrijven.
Nu zal ik nog meer van haar genieten.

Graag gedaan. Als je wilt fokken, is een passende hengst van doorslaggevende aard. Het is dan van belang om middels een pedigree-analyse de minpunten te identificeren en te elimineren en de sterke punten te verankeren.

Terug naar