Meeting over balans

Meeting houden? Plaats het hier :)
Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2008 19:53

Re: Meeting over balans

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 09:11

Professor schreefColonEr werd hier geschreven dat de theorie nog niet bekend was, daarom even een opfrissing van de theorie.
Meer theorie is er niet.
En wanneer u denkt dat ik mij er niet in verdiept heb dan slaat u de plank mis.
Twee personen die ik ken hebben al een een bezoekje gemaakt in Creil.
Geheel officeel niets geheims aan.
Maar kwamen geheel niet te vreden weer huis waarts.
Lange reis voor niets.

de lap text is bij mij niet naar voren gekomen toen ik ooit de site bekeek
alleen het healen van mens en dier

een reis is nooit voor niets.
misschien is het niet uw methode of ding, maar onderbouw het dan ipv iemand zo proberen onderuit te halen.
bovendien gaat u af op verhalen van anderen die er geweest zijn.
doet u dat altijd? zelf niet de moeite nemen dit eens uit te diepen?

beetje laf

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2009 08:48

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 13:06

Professor schreefColon
Kimmy schreefColon
Professor schreefColonWeet daar alleen de theorie van nog nooit iets daarvan gezien bij het rijden.

Als jij de theorie van groenebalans kent, zou ik het fijn vinden als je het aan mij en de wereld kan verklaren. Kan je overigens ook een miljoen mee winnen in Amerika :lol: Dus barst maar los zou ik zeggen. Ich bin gespannt

Het gaat tegen al het rjden in, en gaat u maar lekker verder hobbelen met uw tegen balans.

Mijn manier van rijden gaat nergens tegen in, althans ik heb het nog niet opgemerkt.
En ik hobbel ook niet, maar als jij er gelukkig van lijkt te worden om mijn manier van rijden af te doen als hobbelen, vind ik dat helemaal prima. Als je het hier dan ook maar bij laat :?
" Reitest du schon oder rollst du noch? "

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 13:27

Kimmy schreefColon
Professor schreefColon
Kimmy schreefColon
Professor schreefColonWeet daar alleen de theorie van nog nooit iets daarvan gezien bij het rijden.

Als jij de theorie van groenebalans kent, zou ik het fijn vinden als je het aan mij en de wereld kan verklaren. Kan je overigens ook een miljoen mee winnen in Amerika :lol: Dus barst maar los zou ik zeggen. Ich bin gespannt

Het gaat tegen al het rjden in, en gaat u maar lekker verder hobbelen met uw tegen balans.

Mijn manier van rijden gaat nergens tegen in, althans ik heb het nog niet opgemerkt.
En ik hobbel ook niet, maar als jij er gelukkig van lijkt te worden om mijn manier van rijden af te doen als hobbelen, vind ik dat helemaal prima. Als je het hier dan ook maar bij laat :?

niks mis met hobbelen hahahahaha

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 14:26

Zolang er maar balans is, maakt het mij niet uit hoe iemand het noemt!
Laatst gewijzigd door 1 op Kimmy, in totaal 24 keer gewijzigd.

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 14:28

master schreefColonde lap text is bij mij niet naar voren gekomen toen ik ooit de site bekeek

Dat is ook precies de essentie van de site. :o

Pokemon
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2009 16:06

Berichtdoor Pokemon » 24 Dec 2009 15:02

Aqua8 papieren zwembad voor groene balans zwemmen.

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 15:10

Hihi leuk, die houden we erin :lol:

Gebruikers-avatar
Professor
BerichtenCOLON 4088
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2009 14:32
WoonplaatsCOLON Europa
CONTACTCOLON

Berichtdoor Professor » 24 Dec 2009 15:44

master schreefColon
Professor schreefColonEr werd hier geschreven dat de theorie nog niet bekend was, daarom even een opfrissing van de theorie.
Meer theorie is er niet.
Lange reis voor niets.

misschien is het niet uw methode of ding, maar onderbouw het dan ipv iemand zo proberen onderuit te halen.

beetje laf

Heb het genoeg geschreven en gezegd, dat men niet met het gewicht naar buiten een wending kan rijden, en niet ik alleen.
En wanneer diegene die dat Aqua rijden of groenebalans rijden alleen maar schrijft over men moet het ervaren, en ikke alleen kan de paarden chippen, en met mijn machnitisch been werken, wat is dat dan voor ondebouwing???????????
Steeds mij aanvallen over de vragen die ik over heb??
Nee diegene die dat zg balans rijden kan omdat zij het alleen kunnen, daar hoort men veel van maar inhouderlijk niets, en wanneer men ze bezoekt, dan wordt er niets voor gedaan.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 16:10

Professor schreefColonHeb het genoeg geschreven en gezegd, dat men niet met het gewicht naar buiten een wending kan rijden, en niet ik alleen.
.

hmmm, toch vreemd dan,
ik rijd dagelijks 4 paarden, met gewicht(minimaal) meer op de buitenkant, waardoor paarden de juiste stelling aannemen om een bocht in te zetten vanachteruit, als ik een wending wil rijden
niks kopgesjor, binnenhandgepruts, sturen met handen gedoe
dit heeft niks met aqua rijden te maken en niet voorbestemd na een chipsessie
het is simpelweg rijden vanachteruit en ook zodanig sturen.
je hoeft er niks geen "gave"voor te hebben hoor! Zelfs U kan het. :lol: :shock:
ja echt waar

Gebruikers-avatar
Professor
BerichtenCOLON 4088
WoonplaatsCOLON Europa
CONTACTCOLON

Berichtdoor Professor » 24 Dec 2009 16:29

master schreefColon
Professor schreefColonHeb het genoeg geschreven en gezegd, dat men niet met het gewicht naar buiten een wending kan rijden, en niet ik alleen.
.

hmmm, toch vreemd dan,
ik rijd dagelijks 4 paarden, met gewicht(minimaal) meer op de buitenkant, waardoor paarden de juiste stelling aannemen om een bocht in te zetten vanachteruit, als ik een wending wil rijden
ja echt waar

Wendingen rijden zoals u beschrijft, met de handen is onzin, en zeker dat met de binnenteugel, maar ik lees dat u nog nooit werkelijk onderricht genoten heeft die werkelijk met echt rijden te maken heeft, anders zou u dit niet zo formuleren.
Het is jammer dat u dat werkelijke wenden en het rijden van uw paard geleerd heeft, en dat u dan met verkeerde gewichtshulpen dit corrigeren moet.
Gleichgewicht met het paard in alle situaties daar heeft u dan nog nooit iets van gehoord, de storende faktor voor het paard is altijd de ruiter.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 16:32

Professor schreefColon
master schreefColon
.

hmmm, toch vreemd dan,
ja echt waar

Wendingen rijden zoals u beschrijft, met de handen is onzin, en zeker dat met de binnenteugel, maar ik lees dat u nog nooit werkelijk onderricht genoten heeft die werkelijk met echt rijden te maken heeft, anders zou u dit niet zo formuleren.
Het is jammer dat u dat werkelijke wenden en het rijden van uw paard geleerd heeft, en dat u dan met verkeerde gewichtshulpen dit corrigeren moet.
Gleichgewicht met het paard in alle situaties daar heeft u dan nog nooit iets van gehoord, de storende faktor voor het paard is altijd de ruiter.

en vertel mij eens professor
hoe zet u een volte, wat voor hulpen gebruikt U?

Gebruikers-avatar
Professor
BerichtenCOLON 4088
WoonplaatsCOLON Europa
CONTACTCOLON

Berichtdoor Professor » 24 Dec 2009 16:36

Waarom weer een vraag, u weet toch dat alles verkeerd is, en dat u en Kimmy, Happy Horse en Tirza de enige zijn die dat weten hoe dat moet.
Wanneer ik dit zou uitleggen zou u en de 3 anderen het toch niet willen begrijpen.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 16:38

Professor schreefColonWaarom weer een vraag, u weet toch dat alles verkeerd is, en dat u en Kimmy en Tirza de eniege zijn die dat weten hoe dat moet.
Wanneer ik dit zou uitleggen zou u en de 3 anderen het toch niet willen begrijpen.

toch ben ik heel benieuwd naar uw manier.
en u ontwijkt blijkbaar wel vaker vragen.
of ben ik in mijn uitleg niet duidelijk genoeg geweest?

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 16:45

Professor schreefColonWendingen rijden zoals u beschrijft, met de handen is onzin, en zeker dat met de binnenteugel, maar ik lees dat u nog nooit werkelijk onderricht genoten heeft die werkelijk met echt rijden te maken heeft, anders zou u dit niet zo formuleren.
.

ow, dat onderricht is er zeker geweest....en loop al een tijdje mee (rij al een tijdje mee dan haha)
verschillende stromingen zelfs, diegene waar ik nog steeds wat mee doe, maar ook dingen die ik naast me neer leg.
in elk onderricht, les, kan je wat leren.
ik leer het niet uit boeken, ik leer het door te voelen

en diegene die mijn beste leermeesters zijn, zijn idd de paarden 8)

Gebruikers-avatar
Professor
BerichtenCOLON 4088
WoonplaatsCOLON Europa
CONTACTCOLON

Berichtdoor Professor » 24 Dec 2009 16:49

master schreefColon
Professor schreefColonWaarom weer een vraag, u weet toch dat alles verkeerd is, en dat u en Kimmy en Tirza de eniege zijn die dat weten hoe dat moet.

Het gaat hier over een meeting over balans, niet over uw onbenullige vragen die elk beginend ruiter moet weten hoe hij of zij de hulpen moet geven.
En dat is niet mijn uitvinding hoe en wat, ben de laatste die steeds weer het wiel opnieuw wil uitvinden.
En u hoeft mij werkelijk niet steeds weer te schrijven dat ik onwijk, dat doet u en Tirza en HappyHorse, Kimmy.
Rijden is geen Black Magic ieder goed instructeur kunt u uit uw droom halen, en u vertellen hoe u kan leren wenden.
Elke hoek is al een wending, een volte is een doorlopende wending.
Wanneer u ook weet dat men spreekt over volte, volte 8 meter, volte halvebaan (10 meter) en de grotevolte, dan bent u nu weer een stuk wijzer geworden.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 16:52

Professor schreefColon
master schreefColon

Het gaat hier over een meeting over balans, niet over uw onbenullige vragen die elk beginend ruiter moet weten hoe hij of zij de hulpen moet geven.
En dat is niet mijn uitvinding hoe en wat, ben de laatste die steeds weer het wiel opnieuw wil uitvinden.
En u hoeft mij werkelijk niet steeds weer te schrijven dat ik onwijk, dat doet u en Tirza en HappyHorse, Kimmy.
Rijden is geen Black Magic ieder goed instructeur kunt u uit uw droom halen, en u vertellen hoe u kan leren wenden.
Elke hoek is al een wending, een volte is een doorlopende wending.
Wanneer u ook weet dat men spreekt over volte, volte 8 meter, volte halvebaan (10 meter) en de grotevolte, dan bent u nu weer een stuk wijzer geworden.

geen antwoord

hoe zet u, met wat voor hulpen, een volte in (of het nou 10/12/20 is doet er niet toe)
is een hele simpele vraag, maar wel belangrijk lijkt me

Gebruikers-avatar
Professor
BerichtenCOLON 4088
WoonplaatsCOLON Europa
CONTACTCOLON

Berichtdoor Professor » 24 Dec 2009 16:53

master schreefColon
Professor schreefColonWendingen rijden zoals u beschrijft, met de handen is onzin, en zeker dat met de binnenteugel, maar ik lees dat u nog nooit werkelijk onderricht genoten heeft die werkelijk met echt rijden te maken heeft, anders zou u dit niet zo formuleren.
.

ow, dat onderricht is er zeker geweest....en loop al een tijdje mee (rij al een tijdje mee dan haha)
verschillende stromingen zelfs, diegene waar ik nog steeds wat mee doe, maar ook dingen die ik naast me neer leg.
in elk onderricht, les, kan je wat leren.
ik leer het niet uit boeken, ik leer het door te voelen

en diegene die mijn beste leermeesters zijn, zijn idd de paarden 8)

Dan staat u nog aan het begin, wanneer u zulke stumperige opmerkingen maakt qua gewicht en binnenteugel, of u heeft nog niets begrepen van het rijden.
Arme paarden, die zo´n hobbelaar op hun rug hebben.
Wanneer u nooit leest, dan heeft u waarschijnlijk ook nooit op school gezeten, daar leert men de eerste jaren zonder praktijk, maar uit de boeken, en dan kan men het pas in de praktijk beoefenen wat men theoretisch geleerd heeft.
Dat is u waarschijnlijk allemaal ontgaan.
U heeft het schrijven en lezen en rekenen allemaal zomaar geleerd vanzelf.

Gebruikers-avatar
Professor
BerichtenCOLON 4088
WoonplaatsCOLON Europa
CONTACTCOLON

Berichtdoor Professor » 24 Dec 2009 16:55

geen antwoord

hoe zet u, met wat voor hulpen, een volte in (of het nou 10/12/20 is doet er niet toe)

Voor u een vraag maar voor duizende ruiters een weet.
Een beginnelingen vraag.
U wilt toch geen theorie, wat doet u dan op een forum???
Praktisch rijden??????
Voor hoe onnozel houdt u mensen.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 16:58

Professor schreefColon
geen antwoord

Voor u een vraag maar voor duizende ruiters een weet.
Een beginnelingen vraag.
U wilt toch geen theorie, wat doet u dan op een forum???
Praktisch rijden??????
Voor hoe onnozel houdt u mensen.

blijkbaar kan u geen antwoord geven op deze vraag (volgens u te simpele vraag?)
vermoedelijk kan u het niet snel genoeg vinden in uw bibliotheek?
beginneling vraag of niet, wel rete belangrijke les toch?

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 17:32

oke
dan een oefening op uw niveau?

wat zijn de hulpen voor een appuyement?

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 17:52

Professor schreefColon
master schreefColon
Meer theorie is er niet.
Lange reis voor niets.

beetje laf

Heb het genoeg geschreven en gezegd, dat men niet met het gewicht naar buiten een wending kan rijden, en niet ik alleen.
En wanneer diegene die dat Aqua rijden of groenebalans rijden alleen maar schrijft over men moet het ervaren, en ikke alleen kan de paarden chippen, en met mijn machnitisch been werken, wat is dat dan voor ondebouwing???????????
Steeds mij aanvallen over de vragen die ik over heb??
Nee diegene die dat zg balans rijden kan omdat zij het alleen kunnen, daar hoort men veel van maar inhouderlijk niets, en wanneer men ze bezoekt, dan wordt er niets voor gedaan.

Joehoe...ik zal het nog maar een keer zeggen: groenebalans heeft niets met rijden te maken Simon. Sla dat nu eens een keer op.

Nu sla de plank toch weer helemaal mis. Alles is te leren, het rijden in het systeem waar ik in rijd is dus voor iedereen te leren. Met het leren dragen ligt dat iets minder eenvoudig denk ik. Daarvoor moet je zit onafhankelijk zijn en moet je goed kunnen analyseren wat er onder je gebeurd. En vanuit dat wat je ervaart moet je het paard de begeleiding bieden die het paard noidg heeft om het leren dragen aan te kunnen leren. Maar in principe is dat dus ook te leren :lol:

Inhoudelijk heb je er dus nog steeds helemaal niets van begrepen. Toch opmerkelijk vind ik na zoveel lappen gequote tekst.

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 17:56

Professor schreefColonWaarom weer een vraag, u weet toch dat alles verkeerd is, en dat u en Kimmy, Happy Horse en Tirza de enige zijn die dat weten hoe dat moet.

Je denkt weer voor een ander Simon, althans je probeert het :shock:
Ik begrijp je uitleg prima, ik kan me alleen niet in alles vinden. Sommige dingen vind ik onlogisch om balans te kunnen krijgen/ behouden. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat op zo'n moment het welzijn niet gerespecteerd wordt.

Dat is mijn mening, dat heeft dus niets te maken met niet begrijpen.
Jij begript mij niet omdat je denkt dat dat wat ik zeg niet kan. Zelfs als de paarden het tegendeel bewijzen houdt jij vast aan je principe. Dat is een keuze :lol:

Gebruikers-avatar
Kimmy
BerichtenCOLON 2019

Berichtdoor Kimmy » 24 Dec 2009 18:00

Professor schreefColonArme paarden, die zo´n hobbelaar op hun rug hebben.

De paarden die gereden worden door mij zou ik bepaald niet zielig willen noemen. Gezien het beeld wat de paarden laten zien, zou ik durven beweren dat ze juist gelukkig zijn.
Ik vind hobbelen met een paard wat negatief klinken en zeker niet een uiting van respect. Gelukkig weet ik zelf wat ik kan, doe en ervaar en heb ik geen moeite als mensen zichzelf gelukkig voelen als ze de manier waarop ik rijd als hobbelen willen afdoen.

Gebruikers-avatar
master
BerichtenCOLON 4209

Berichtdoor master » 24 Dec 2009 18:09

ik hobbel lekker verder op blije paarden :kerst:

HappyHorse
BerichtenCOLON 1841
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2005 21:32

Berichtdoor HappyHorse » 24 Dec 2009 23:27

Professor schreefColonGleichgewicht met het paard in alle situaties knip..........., de storende faktor voor het paard is altijd de ruiter.

Hoera we zijn het eens!

Terug naar