Voor de meesten van jullie geldt hier '' de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet''
shad schreefColonDat gekibbel maakt dat Fokt wel geinig is. Want voor inhoudelijke posten over paardrijden moet je naar mijn gevoel hier niet zijn.
Hier worden voor een groot deel zelfverzonnen theoriën verkondigt.
shad schreefColonDat gekibbel maakt dat Fokt wel geinig is. Want voor inhoudelijke posten over paardrijden moet je naar mijn gevoel hier niet zijn.
anna42 schreefColonshad schreefColonDat gekibbel maakt dat Fokt wel geinig is. Want voor inhoudelijke posten over paardrijden moet je naar mijn gevoel hier niet zijn.
Wat is het verschil tussen zelf en door anderen ontwikkelde theorieën?
tirza schreefColonThisIsMe schreefColonlaika schreefColonThisIsMe schreefColonLaBelette schreefColonWordt het niet eens tijd om percy achter vriend fabersmid aan te katapulten?
En "Tirza" erbij, want die is minstens zo gestoord, dus daar hoef je geen partij voor te kiezen alleen omdat ze jouw kont kust bij iedere post die je hier neerzet
Het lijkt hier sowieso al tijden meer op een forum voor psychisch gestoorden dan een zogenaamd informatief, knus en te kletsgek paardenforum, die header kan ook wel een keer aangepast worden.
Jammer genoeg kan Tirza blijkbaar haar pen niet in bedwang houden als ze uitgelokt wordt.
Ik hoop dat ze dat eens gaat leren. Want om door zo'n gefrusteerd persoon steeds uitgedaagd te worden!!
Gelul van een dronken aardbei, "Tirza" is minstens zo goed in uitlokken en zuigen, dus doe alsjeblieft niet zo schijnheilig, lees gewoon eens objectief de posten van beide 'dames', dan zal je zien dat het echt niet zo is dat de één altijd uitlokt en de ander reageert, ze kunnen elkaar geen van beiden met rust laten en zien altijd wel ergens een aanleiding om naar elkaar te sneren.
Het gezegde 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat hier echt wel op. Maar omdat "Tirza" daarnaast een stuk beter is in zich inlikken bij 'the incrowd' hier op het forum wordt er gewoon vaker partij voor haar gekozen en vindt een bepaalde groep hier het heel normaal om te sneren naar Percy of af te geven op haar paard of diens ruiter, heel volwassen!
Jammer dat de dames schijnbaar allebei te dom zijn om het 'foeiknopje' te vinden en het allebei niet kunnen laten om elkaar uit te lokken danwel op elkaar te reageren, met wat hulp van anderen helpen ze in elk geval het hele forum naar de klote. Chapeau!
"Tirza" lokt helemaal niets uit.
"Tirza" geeft alleen haar mening.
"Tirza" trapt wel met beide poten in valkuilen.
"Tirza" gaat het foei-knopje aanzetten, kijken of dat helpt.
Amaze schreefColonWat zijn jullie toch met zijn allen sneu..... Niks beters te doen dan elkaar onderuit te halen ?!![]()
Voor de meesten van jullie geldt hier '' de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet''
foefje schreefColonJa, dat is ook alleen maar omdat ze tot haar enkels in je hol zit.
BCS schreefColonZe is pas verstandig als ze gewoon wegblijft van Fokt, en wat meer praktijk gaat toepassen.
Mispeltje schreefColonBCS schreefColonZe is pas verstandig als ze gewoon wegblijft van Fokt, en wat meer praktijk gaat toepassen.
gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen zolang fokt een openbaar forum is.
ikdoemaarwat schreefColonsigrid1182 schreefColon
nou ik hou meer van mannenhumor dan van vrouwenhumor( behalve mn eigen natuurlijk)....
ja smaken verschillen nou eenmaal
ik heb liever humor met een dosis intelligentie
Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten